20 november 2007

Julskyltning på NK


Nu är den igång. Så mysigt.

11 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Mys!

Den här är mer i min smak än förra årets.

Sophie sa...

Ja, visst e det härligt!:) Ska försöka ta mig förbi där idag!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Smartasmia sa...

Japp - jag funderar på att lägga mig där i fönstret vid lämpligt tillfälle....kanske för att nuta en manda eller så:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mysigt.

Såg det hos oss i söndags. :-)

Bling Bling Girl sa...

Ja det ska bli kul att se den.

fashionholic sa...

åhh vad kul att du gillade den babe! vi är väldigt nöjda med den här på NK ;) kram kram

Annie - PD sa...

Blygisen - helt klart bättre skylt! underbar!

Sophie - gör det! Den är så mysig!!

Smartasmia - haha :D Du skulle göra succé!! kram

Miss Upsey Daisy - mm, det är julstämning verligen.

Bling Bling Girl - i år var den riktigt bra!! :)

fashionholic - det försår jag. Vilken känsla skylten förmedlar!! All förväntan som man som barn kände :)

Johanna sa...

Det är tradition att se julskyltningen. Synd bara att jag missa invigningen.

Linda K sa...

åh stämning! måste in och kolla med sonen :)

Annie - PD sa...

Johanna - jag gillar bättre när det nästan är folktomt. Tidigmorgon eller sen kväll :)

Linda K - jaaa, klart du ska! :)

SoFina sa...

Mm, älskar julskyltning, december, jul och pepparkaksdeg samt mandelmassa - yammi! :-)