24 september 2008

Dagens

Härliga onsdag!
Igår efter spaningen på stan doppade jag näsan i färgpytsen igen.
En gästtoalett under jord har fått vita väggar och grått golv, precis som vinkällaren som ligger bredvid.
Idag blir det kulturkväll - ska kanske på teater. Får vi inga biljetter blir det något annat spännande.
Har på mig mörkblå jeans (Dr Denim), puderrosa tröja i ekobomull (H&M), svart kavaj med uppvikt ärm (Acne), svarta lackpumps (Miu Miu), svart väska (Chloé) och fyra rader med pärlor (ärvda).

5 kommentarer:

tant t sa...

Ha en härlig kulturdag! Du är finfin ;* Kram

AnnicaB sa...

Kulturdag - det låter härligt. Själv skall jag måla, garaget skall få sin sista (förhoppningsvis) strykning med färg direkt efter jobbet. Sedan iväg till lilla hästen, kan ju inte överlåta det ansvaret på dottern hur många dagar i rad som helst :)

Fru Kaos blir en kaosmaskin sa...

Kulturkväll låter nice, fina pärlor där runt halsen:)

evalinn sa...

Tjusigt!

Det ska bli så trevligt ikväll. :-) Men Li sviker oss, så det blir du och jag på tu man hand. :-)

Annie - PD sa...

tant t - tack raring! Det ska jag :D

AnnicaB - Kultur är kul men det är målning också :D Och hästen saknar nog dig nu :)

Fru Kaos blir en kaosmaskin - tack :) kramen!

evalinn - oki - vi klarar oss förhoppningsvis, jag är mäkta stolt över att vi lyckats boka en dag då det är öppet ;D