21 november 2008

Omspaning - Himlas Outlet

Förra lördagen var jag där igen - Himlas Outlet.
Det bästa nu var att den var öppen och att det faktiskt gick att fynda!
Väl innanför de slitna dörrarna öppande sig någon av en annan värld. Det fanns dessutom vänlig och hjälpsam personal som fixade och plockade fram nya saker hela tiden. Utbudet var brett -frotté, kuddar och porslin.

Jag var på jakt efter matta till vinkällaren men där gick jag bet. Däremot kom jag därifrån med perfekta badrumsmattor, vitt linnetyg och en stor svart/vit matta till bibblan (170x230) . Den heter Osaka och kändes som ett riktigt fynd.
Himlas outlet är helt klart värt ett besök, sen misstänker jag dock att den är som alla andra outlets, det gäller att vara där rätt dag...
Stoooor! N'est pas?

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Näe, den är ju perfekt ju...

Peace in mind sa...

Varför är jag så långt bort...jag vet, det skulle jag tänkt på innan!

Linda K sa...

bra sugen på den! några plädar?

Little Miss Splendid sa...

Superfin!

Annie - PD sa...

Kerstin - mjuk och skönt att tassa runt på :)

Peace in mind - haha :D Men du får komma på studiebesök!!

Linda K - massor med plädar! Jag var ute efter vita men det fanns inte - alla andra färger kändes det dock som. Fina i ull! :)

Little Miss Splendid - tack :) fyndigt värre!

Picaflor sa...

Åh osaka är superfin! Va kul att du fyndade. Jag har funderat på om det är värt att åka till uppsala för att kolla in outleten, men om inte annat kan man ju göra småstad en dag!

Linda K sa...

härligt, det blir nog en tur nästa fredag :)

Att ha det gott sa...

Men JÖSSES
Jag bor i Uppsala men hade inte en aning om att det fanns en outlet här

Peter sa...

Helt perfekt! Supersnygg var den, vill ha tack så mycket!