14 september 2009

Spikmattemorgon

God förmiddag!
Imorse vaknade jag (eller snarare Mini) runt fyra. Gräsligt tidigt. Jag lyckades hur som helst somna om efter några timmar och sov till klockan åtta, så skönt! :D

Resten av morgonkvisten spenderade jag på spikmattan för att få igång blodcirkulationen, min gluteus maximus är nämligen öm som bara den, inte ens 40 minuter med Tensmaskinen hjälpte igår...

Tror det får bli en promenad i skogen istället för att mjuka upp, vila verkar nämligen inte funka.

9 kommentarer:

matilda lovisa sa...

Hoppas du och Mini får en skön måndag! Eller förresten, hoppas du får en skön måndag och Mini en jobbig, så kanske h*n inser att livet utanför mammas mage är bättre ;)

Kram!

matilda lovisa sa...

Fast å andra sidan... blir din måndag skön innebär ju det ingen bebis. Vad jag rör till det... haha!

Linda K sa...

men vaf*n! ska inte du vara på bb?

hallinbloggar sa...

Ååå, vilken väntan. Ont överallt och allmänt obekvämt! Tycker du är fantastisk vad du orkar med!

Snart så...!

Annie - PD sa...

matilda lovisa - haha :D Jag är med, Mini får gärna komma ut idag. Riktigt längtar... kram tillbaka!

Linda K - icke, jag föder hemma tänkte jag ;D

hallinbloggar - det är en kamp det här... men ut måste mini ju komma förr eller senare... :)

Grommis sa...

Men kan man ligge på spikermatte som gravid? Min mor har nemlig kjøpt en, og jeg er såå sugen på å teste, men får ikke lov, for på hennes står det at gravide ikke skal bruke den...

Ps.Håper Mini kommer ut til dere
snart:)

Annie - PD sa...

Grommis - jag misstänker att man inte ska bruka spikmatta om man inte vill att förlossningen ska starta, men det vill jag nu så jag kör på allt som kan lidra mina små krämpor... :) I början/mitten av graviditeten har jag inte använt den alls.

Att ha det gott sa...

Åhh Jag som trodde att jag gissat rätt

Annie - PD sa...

Att ha det gott - och jag hoppades att du skulle ha rätt, typiskt... :)