18 november 2009

Good morgon

Ah - i natt har vi sovit så mycket bättre och lugnare.
Misstänker faktiskt att Mini V blev påverkad av en kaffe latte med vanlig mjölk som jag drack i förrgår. Jag kör nämligen fortfarande laktosfritt till största delen men efter en frukostshopping på Statoil kom jag ut med vanlig mjölk istället för den laktosfria...


Nu är det pilatesdags - håll tummarna för att det blir lite mer träning för mig den här gången (annars måste jag bloppa kläder ;) )

Bara småpåsar under ögonen idag, igår var det stor kassar ;D

14 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Finns ingen som kan se så strålande ut i myskläder som du kan! Upprepar ingen. Om du är trött syns det inte ett spår fina du. :)

tant t sa...

Håller verkligen med föregående talare - själv är det mest sunk-look på mig i myskläder. Å jösses, mina normala påsar är much bigger!!! Puss på dig

MiaShopping sa...

Du ser lika fräsch ut som vanligt.

Silje sa...

Hud som fløyel, hvilken skjønnhet :)

Frida sa...

Hurra, hoppas träningen går bra!

Mia sa...

Annie, du är alltid en pingla! Såå fin!
Skönt med en bättre natt...de är guld värda :-) ha en bra dag snygg-Annie!

Linda K sa...

nääää tare lugnt och bloppa loss ;D

Annie - PD sa...

Miss Upsey Daisy - du kommer att får den finaste presenten när du fyller så snälla saker som du säger till mig :D kram kram

tant t - och du också :D kram!

MiaShopping - tack fina du!

Silje - men tack, nu börjar jag känna mig så glad :D

Frida - den gick inte bra. Först en halvtimme sena och sen en gråtade mini V. Puh... Men det var trevligt att komma ut en sväng ;)

Mia - tack raring! kram på dig

Annie - PD sa...

Linda K - haha, det kommer nog att bli så :D

LindaLotta sa...

Jag fick också rådet att skippa mjölk, eller laktosen, tyvärr är det mjölkproteinet vissa barn har svårt för, inte laktosen...
Men det finns hundra miljoner råd här i världen och det viktiga är att man gör det som känns rätt och bra för en själv.
Man kan bli sår i öronen för mindre :)

Ulrika sa...

Bloppa på du! :) ...och förresten så ser du überfräsch ut!

Fru Choklad sa...

Kallar du det där påsar? Ha ha du ser superfräsch ut, men jag vet ju hur det är när man inte får sova man känner sig helkass. Bra att natten var bättre än den förra: Vi får hoppas att det är en trend. Kram

Annie - PD sa...

LindaLotta - hmmm, där ser man! Jag testar allt, bara jag slipper höra illvrålen och se hur Mini vrider sig av magsmärtor... :)

Ulrika - haha, will do! Och TACK!

Fru Choklad - en liters påsar i alla fall :D kram fina du!!

spoonful sa...

Finaste :)