20 november 2009

Kjoltyg

Jag kommer nog att köra mycket kjol och amningsvänlig topp ett tag framöver då de flesta av mina klänningar är av den icke amningvänliga arten.
Det här kjoltyget finns på Lindex och jag tänker glöggparty, julferre och andra härligheter.
Vad säger tylldrottningen Linda K?
Bild från Lindex


P.s. Lindex har ju tagit ett krafttag för att snäppa upp sig på damsidan. Webbutiken känns okej men tyvärr infinner sig inte samma känsla IRL. De vanliga butikerna är oftast trånga med konstigt ljus och totalt oinspirerande... Håller ni med?

11 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Håller HELT med
Vår butik i city Uppsala är hemsk
de i köpcentrumen i utkanten är mycket bättre

Linda K sa...

tylldrottningen gör tummen upp! hon har själv en snarlik från gina tricot, den måste fram snart :D

Petra sa...

Håller absolut med! Både HM & Lindex är hemska ställen att befinna sig på! Allt hänger i en enda röra. Tur det finns webbutiker med struktur. Fin kjol!

Kicki sa...

Vet du, alla nya Lindexbutiker som ploppar upp nu ha en helt annan inredning och ljus, nästan lite dunkelt istället för lysrör. Samt mycket svart. Jag har varit i den som finns i Farsta Centrum som nyligen har flyttat och gjorts om. Blev positivt överraskad :).

Free Fashion Pia sa...

Webbutiker äger, sådeså ;-) Förresten är Lindex i Nacka Forum egentligen en förklädd bastu, varmaste och kvavaste butiken i hela centrumet!

Annie - PD sa...

Att ha det gott - det är den! Men Gränby är inte så mycket bättre tycker jag... :| Så trångt. För att inte tala om den i Boländerna....

Linda K - då blir det köp :D

Petra - jepp! Jag brukar reka på webben för att snabbt kunna ta mig igenom butikerna... Kjolköp blir det :D

Kicki - aaaaah, det låter som en dröm! :)

Free Fashion Pia - yes, du är rätt ute! Var inne hos dig idag och spanade på fina grejor :D Det finns ingenting värre än att shoppa när det är för varmt i butiken...

Miss F sa...

Såg kjolen i skyltfönstret och den fick t.o.m skyltdockorna att se lite halvtjocka ut, så jag vet inte om det är en optimal tyllkjol. Annars röstar jag för tyll. I like.

Camilla sa...

tyckte den såg jättefin ut på bild men när jag klämde på den i butik kändes den billig. provade inte ens...

Annie - PD sa...

Miss F - haha, det låter inte som någon höjdare...

Camilla - näää :( Vad trist för så billig var den ju inte för det materialet. Ska spana in den och prova ändå så får vi se... :)

Spader Madame sa...

Blev jättesugen, fast har varit och hållit i men lagt tillbaka, känner mig inte tillsäkligt modig för tyll!! Höll även i den biega på Indiska i våras, men vågade inte den heller!

hallinbloggar sa...

I Nordstan i Göteborg är butiken ombyggd. Det är helt annorlunda än de andra butikerna. Tror t om att det fått något pris för sin nya inredning?! Riktigt snyggt är det!